4 dniowy kurs UX dla firm

Sprzedaż usług UX. Jak Twoja firma może zarabiać na User Experience.

Kobieta w słuchawkach

24 godziny zajęć

W tygodniu lub w
weekendy do ustalenia

Personalizacja

Kurs dostosowany
w 100% do twojej firmy

On-line

Widzimy się na
Clickmeeting.com

Cena za osobę

3 600 netto + 23% VAT

Co z tego kursu wyniesie twoja firma oraz ty jako uczestnik

1

Dostarczymy ci wiedzę jak dzisiaj zarabiać na usługach UX

2

Zdradzimy kilka tajemnic jak wzbudzić w twoim kliencie zapotrzebowanie na usługi UX

3

Umożliwimy ci sięganie po większe i bardziej opłacalne projekty

4

Lepiej wykorzystasz swoje zasoby projektowe, bo oprzesz się o twarde dane i skuteczne metodologie

5

Przenalizujemy jak szybko wdrożyć sprzedaż poszczególnych usług UX w twojej firmie

6

Kurs osadzimy w realiach twojej firmy, możemy przeanalizować realne przypadki z twojej firmy

Kogo z firmy zapisać na ten kurs

sprzedaż
marketing
produkt
obsługa klienta
IT
SEO
osoby z Zarządu
właściciele firmy

Prowadzący kurs

Artur Kacprzak

Artur Kacprzak

UX Expert z 15 letnim stażem. Projektował rozwiązania UX min. dla: ING Bank, Orange, Onet.pl, MediaExpert, Asseco, Deutsche Bank, Procter & Gamble, Ringier Axel Springer, Smartney.pl.

Przeszkolił jako trener UX ponad 300 kursantów, którzy cenią jego wiedzę i sposób prowadzenia zajęć. Prowadzi warsztaty, z których często wynikają zaskakujące rezultaty.

Program kursu

Podczas kursu przejdziemy cały proces projektowy, od wyceny, przez wszystkie fazy tworzenia produktu poprzez obsługę powdrożeniową

01. Wprowadzenie do UX

Czym jest dzisiaj UX i kim jest UX designer

Proces projektowy i zespół tworzący projekt

polityka prywatności