2 dniowy warsztat dla firm i instytucji

Customer Experience Kaizen. Uczyń swoich klientów szczęśliwymi.

Kobieta wskazująca długopisem

Bazując na praktykach Customer Experience specjalnie dla twojej firmy opracujemy konkretne wytyczne, które pozwolą wynieść zadowolenie twoich klientów na najwyższy poziom i działać skuteczniej w biznesie.

Dowiedz się więcej dlaczego Customer Experience jest takie ważne dla biznesu

2 dni zajęć

W tygodniu lub w
weekendy do ustalenia

Personalizacja

Kurs dosotowany
w 100% do twojej firmy

Twarzą w twarz

Widzimy się w twojej
lub naszej siedzibie

Cena warsztatu

Wycena indywidualna

Co z tego warsztatu wyniesie twoja firma oraz ty jako uczestnik

1

Przeanalizujemy obecne relacje firmy z klientami, by dostosować szczegółowy zakres i cele warsztatu

2

Wdrożymy najlepsze praktyki CX, które umożliwią firmie ciągłe doskonalenie produktów, usług i relacji z klientami

3

Pomożemy firmie uporządkować i uspójnić doświadczenia wszystkich jej klientów

4

Razem opracujemy mierniki mierzenia satysfakcji klientów firmy

5

Wspólnie zastanowimy się jak zacieśnić współpracę pomiędzy kluczowymi działami/osobami obsługującymi klientów firmy

6

Zapewnimy pełną poufność naszych działań, podpisując umowę o nieujawnianiu (NDA)

Kogo z firmy zaprosić na warsztat

sprzedaż
marketing
produkt
obsługa klienta
IT
SEO
osoby z Zarządu
właściciele firmy

Prowadząca warsztat

Anna Kamieniak

Artur Kacprzak

Lead UX Designer z doświadczeniem w projektowaniu, badaniach oraz strategii UX. Współtworzyła projekty od aplikacji mobilnych po wielkoformatowe ekrany dotykowe dla wielu znaczących marek, min. ABAX i ING.

Prowadzone przez nią warsztaty biznesowe otwierają firmom drogę do innowacji i dokonywania trudnych zmian i ulepszeń.

Program warsztatu

Warsztat zakończymy zbiorem konkretnych wytycznych, które pozwolą twojej firmie utrzymywać najwyższy poziom jakości obsługi klienta

01. Customer Experience w pigułce

Customer experience jako światowy trend

Jak nasza firma wypada na tle konkurencji

02. Kim są nasi klienci?

Co wiemy o naszych obecnych klientach

UX Persony - tworzymy naszych modelowych klientów

03. Jak klienci widzą naszą firmę?

Punkty styku klienta z naszą firmą

Customer Journey Map- szczegółowo portretujemy zachowania naszych klientów

04. Porządkujemy procesy CX

Porządkujemy procesy Customer Experience

Uspójniamy doświadczenia wszystkich naszych klientów

05. Hierarchizujemy doświadczenia

Tworzymy hierarchię ważności doświadczeń klienta

Analizujemy ważność doświadczeń klienta z perspektywy naszych celów biznesowych

06. Wyznaczamy i mierzymy cele

Jakie cele CX chcemy osiągnąć i jak je zmierzymy?

Wyznaczamy strażnika CX w naszej firmie

07. Pogłębianie praktyki - Kaizen

Obsługa klienta jako ciągły proces - Kaizen

Modelujemy proces CX Kaizen dla naszej firmy

polityka prywatności