Customer Experience Kaizen. Uczyń swoich klientów szczęśliwymi.
Bazując na praktykach Customer Experience specjalnie dla twojej firmy opracujemy konkretne wytyczne, które pozwolą wynieść zadowolenie twoich klientów na najwyższy poziom i działać skuteczniej w biznesie.
Dowiedz się więcej dlaczego Customer Experience jest takie ważne dla biznesu2 dni zajęć
W tygodniu lub w
weekendy do ustalenia
Personalizacja
Kurs dosotowany
w 100% do twojej firmy
Twarzą w twarz
Widzimy się w twojej
lub naszej siedzibie
Cena warsztatu
Wycena indywidualna
Przeanalizujemy obecne relacje firmy z klientami, by dostosować szczegółowy zakres i cele warsztatu
Wdrożymy najlepsze praktyki CX, które umożliwią firmie ciągłe doskonalenie produktów, usług i relacji z klientami
Pomożemy firmie uporządkować i uspójnić doświadczenia wszystkich jej klientów
Razem opracujemy mierniki mierzenia satysfakcji klientów firmy
Wspólnie zastanowimy się jak zacieśnić współpracę pomiędzy kluczowymi działami/osobami obsługującymi klientów firmy
Zapewnimy pełną poufność naszych działań, podpisując umowę o nieujawnianiu (NDA)
Warsztat zakończymy zbiorem konkretnych wytycznych, które pozwolą twojej firmie utrzymywać najwyższy poziom jakości obsługi klienta
01. Customer Experience w pigułce
Customer experience jako światowy trend
Jak nasza firma wypada na tle konkurencji
02. Kim są nasi klienci?
Co wiemy o naszych obecnych klientach
UX Persony - tworzymy naszych modelowych klientów
03. Jak klienci widzą naszą firmę?
Punkty styku klienta z naszą firmą
Customer Journey Map- szczegółowo portretujemy zachowania naszych klientów
04. Porządkujemy procesy CX
Porządkujemy procesy Customer Experience
Uspójniamy doświadczenia wszystkich naszych klientów
05. Hierarchizujemy doświadczenia
Tworzymy hierarchię ważności doświadczeń klienta
Analizujemy ważność doświadczeń klienta z perspektywy naszych celów biznesowych
06. Wyznaczamy i mierzymy cele
Jakie cele CX chcemy osiągnąć i jak je zmierzymy?
Wyznaczamy strażnika CX w naszej firmie
07. Pogłębianie praktyki - Kaizen
Obsługa klienta jako ciągły proces - Kaizen
Modelujemy proces CX Kaizen dla naszej firmy